Wednesday, May 26, 2010

I L.O.V.E IT


aku sangat mencintai kasut.if masuk je mana-mana kedai kasut,almost semua yang display aku nak try.boleh dikatakan bertuah jugakla sebab kakak-kakak aku and adik aku pun jenis yang
excited terlebih bila tgk high heel.and aku juga bertuah sebab saiz kaki kami memang sama so boleh la vice versa dengan dorang.malangnya aku memang xleh nak kongsi dengan akak aku yang sorang ni sebab kaki dia saiz 4...
(kecik gile..saiz alien kot...hahahahaha)

early june ni aku and family akan pergi bercuti..yahuuuu!!!!!!paling excited sebab aku ada geng.then kami sangat la excited nak shopping.first thing dalam shopping list aku high heel and second thing high heel...hahaha konvo aku bulan 9(4 bulan dari sekarang tapi macam excited ckit).dengar cite memang kena pakai full cover.so aku mengidamkan macam kasut yang kat bawah ni.colour biru sebab this one aku penah tengok kat ZARA.

and mission aku adalah untuk menjadi pengumpul kasut-kasut yang paling hotzzz gitu uols....hahahahaha.........






No comments:

Post a Comment