Thursday, November 25, 2010

raya haji yang xbermaya di SHAH ALAM!





selamat malam semua. agak lama aku xupdate blog and this is the 1st time i posted during weekdays.malam ni rasa nak berbloging pula.hihihi

meh aku nak cite pasal raya haji. mostly orang cakap raya haji lagi meriah dari raya puasa kat kelantan. bagi aku itu tidak benar sebab raya puasa confirmla lagi meriah okay. yang buat raya haji kat kelantan meriah sebab memang semua pun akan balik and kumpul ramai2 if ada korban.seronok!!!

tiap2 tahun memang aku akan balik umah untuk beraya. tapi tahun ni xdapat balik since da keja and cuti xbanyak.so aku membawa diri beraya di perantauan bersama akak2 aku lagi 3 orang.

pagi2 aku bangun....actually tade la pagi sangat pon.kehkehkeh...siap2..pakai cantik2 and pegi beraya kat umah akak yang kat belakang punya uma. makan rendang,nasi himpit.seronok juga!then sesi nak amik gambar.tapi tade cameraman sebab abang ipar aku mendecidedkan untuk pegi tido dari layan kami yang comel lote neh.so anak buah la jadi mangsa tangkap gambar.

settle semua,kami lepak tengok tv and at the moment,masing2 pandang and sama2 cakap....
BOSAN NYA RAYA KAT SINI!!!!!!!!hahahaha...rasakan....so sebagai pengajaran,len kali amik je mc banyak2 even cuti da tade.family 1st =D

No comments:

Post a Comment