Sunday, December 26, 2010

blog bersawang

agak lama aku xupdate.ternyata aku memang malas.dala kat office kena curi2 nak online.kat rumah aku malas nak berebut ngan adik penganggur.tetiba harini update sebab tersangat free kat office.sampai rasa nak nangis sebab tade keja langsung.makan gaji buta ke apa aku ni?tu aku kasi boss yang jawab sebab dia xbagi aku keja,dia suruh lepak2 je..kan.....

lagi 4 hari da penutup 2010.boleh bukak buku baru da.bagi aku,semua tu kenangan.ada kenangan yang aku patut aku lupa and patut aku kenang.kalo rajin aku rasa nak revised balik apa yang da jadi sepanjang 2010.itu pun kalo rajin la kan.

yang penting semalam seronok layan jerit2 ngan akak bila MALAYSIA menang 3-0.baik punya abang and adik pegi stadium xajak.hehehe.aku perlu masa untuk fikir apa tajuk entry seterusnya.

No comments:

Post a Comment