Wednesday, September 1, 2010

signature


tadi aku blogwalking untuk isi masa lapang pagi ni di kala aku keseorangan di rumah dan tiada sesiapa nak layan kepala aku neh.bosan!!!hope after raya ada rezeki start keja.tadela kebosanan dirumah.poket pon atleast berisi even xseberapa.sebab kemungkinan besar duit raya kosong.kata abang and akak aku.."ko kan da keja,prepare bagi duit raya kat anak buah."memang aku xnak keja.hahahaha...xramai plak kan anak buah.

okay,cite aku dia atas tersimpang jauh dari tajuk.actually tadi aku usha2 blog cik atiqah hassan neh.then tetiba tertarik nak gedik mencuba benda alah ni.thanks to eeqa coz give me an activity for today.hahaha.....tapi aku memang xkretif langsung.kalo korang bole buat yang laen dari yang laen,jangan lupa tunjuk sama aku.i can learn something new nanti.


okay.da tade idea.chow!!

1 comment: