Sunday, June 27, 2010

MUSTANG kesukaan baru~

lately everytime aku keluar je mesti punyala jumpa Ford Mustang ni bersepah-sepah atas jalan mahupun ditempat parking dengan kepelbagaian color.suka yang amat ok!tetiba teringin plak nak mustang ni sebiji.akak ku,kalo sambung study kat sini ada can x dapat mustang sejibik???haha......

hehehe..aku jumpa mustang hijau ni otw to L.A

meh sini aku cite cikit pasal ford mustang ni.Ford Motor Company la yang manufactured kan keta-keta ni.keta ni dikelaskan sebagai pony car di America.1st production keta ni on 1964.kat bawah ni aku tunjuk dia punya upgrade for every generation.cucilah mata korang ye.

first generation

second generation

third generation

fourth generation

fifth generation

the latest generation

and lambang yang dorang guna untuk keta ni ialah seekor kuda.semalam akak aku sempat bawak aku pegi satu tempat ni.The Mustang of Las Colinas at William Square.



No comments:

Post a Comment