Tuesday, June 8, 2010

next trip


aku sekarang bukan di bumi malaysia.now kat dallas,texas.kunun-kunun reunion half of the family la.almost 4 days kat sini.dapat la shopping tuk sendiri.and tomorrow kite orang akan mulakan perjalanan jauh.away from dallas for 1 week.becoming trip: dallas - Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon - Hover Dam - Dallas.
so nanti aku akan update aktiviti-aktiviti aku sepanjang journey nanti :)
**uwaaaa.....bila nak dapat phone baru??phone aku yang da ujung nyawa tu pon adik aku guna.aku memang tade phone sekarang.sangat sedih neh.bila nak keja.ada sape-sape tak baek hati nak hadiahkan phone baru??heeeee

2 comments:

  1. bler la nk merase jalan jauh2 nih...hehemusim pe skarg kat sne????

    ReplyDelete
  2. hehe...sekarang summer.but kt texas agak panas.di L.A sejok lg.sgt suke!hehe

    ReplyDelete