Sunday, July 4, 2010

6 days left~


tinggal 6 hari je lagi untuk aku habiskan masa aku di blue spruce, euless, dallas, texas, usa.aku datang sini 4 june 201o and aku akan pulang pada 10 julai 2o10.aku tahu ramai yang tunggu aku pulang bukan sebab dorang rindu aku tapi sebab dorang rindu nak tengok barang-barang yang dorang kirim.itu adalah realiti okay!hahaha

sedih.sebab kena berpisah jauh ngan akak aku.bukan senang nak jumpa dia.jarang-jarang sekali.dia pon memang jarang balik malaysia jugak.banyak benda kena consider weh.and anak buah aku,yang laki tu suka tanya:


zuhair: are you going back to malaysia aunty?
aku:yaa...next week.why?are you happy abe?
zuhair:yes i am..
aku:why you are happy?u don't like me abe?
zuhair:no..i ike you aunty.i'm just happy you're going back
aku:but why?
zuhair:because.....i said so!
aku:you want to follow me abe?back to malaysia?
zuhair:no..no..i'm takut cicak aunty..hahaha

aha..tu jawapan feverate dia.because i said so.geram!hahahaha.anak buah aku yang pempuan tu plak:

izzah:ibu, can i go back to malaysia with aunty..please.....
ibu:...............

bila aku tanya izzah nape dia nak sangat balik malaysia,dia cakap malaysia best.dia suka pegi pulau.dia suka nasi lemak.dia suka maggi.dia suka cousin-cousin dia.banyak lagilah

happy.sebab aku nak balik malaysia la.aku rindu malaysia.aku rindu nak makan mcd,ayam penyet,sate,mee sup,mee kari and macam-macam lagi.aku happy nak jumpa anak buah aku especially kumaran a.k.a amaar.nk jumpa akak and adik aku.rindu nak kua ngan dorang.nyanyi and menari kat uma tu.and happy sebab nak jumpa dia.tu pon kalo bole jumpa la sebab dia bizi keja,dia duk nun jauh ujung sane.tapi tu sume alasan.kalo kite bole usaha :D.xpe,bak kate kawan aku,ade rezeki jumpala,xkemanapon.kalo dia nyorok,sampai lubang cacing aku cari dia.hahaha.and aku rindu dia!

xbest.sebab aku balik sorang.xde teman.aku akan bosan.xleh nak borak.buat nya tertido kat airport.neves weh.dala banyak transit.lama plak 2.bosan!!!!tade ke transport lagi laju yang bole anta aku balik dengan cepat?

johor.aku memang nak balik johor.rindu johor sebab da 4tahun aku hidup kat sana.nak jumpa membe2.tapi kan,aku teringin nak balik ngan dia.atleast ade teman.tapi seperti biasa.dia 80% bizi.xde cuti.so bersabarlah yanti.padan muka ko sebab xkeja lagi.nampak nya kena turun jb sorang2.aishhh......

now.aku kena pegi lunch.akak aku da bising da panggil makan.kejap lagi nak kua.final shopping.haha.daaaaa......

No comments:

Post a Comment