Tuesday, July 13, 2010

fighting!

hari ini dalam sejarah.kawan aku ni da pon mula berjinak untuk beloging.tepuk banyak-banyak untuk dia :).kalo nak dikira,aku pon baru je belajar cane nak bloging2 neh.tapi buat masa sekarang aku kurang sikit nak curah idea untuk post baru.sebab stil jet lag katakan.so aku pon nak bagi support la sama dia kan.kasi dia semangat lagi.then kalo dia update tiap2 hari,atleast aku ade la benda nak buat kan.bace belog orang aku memang suka.aku suka belog sorang membe ni.dorang memang best.aku memang cukop update dengan dorang punya blog.pegi la tengok sendiri.cik yana

seronok aku dapat conteng gambaq hg.haha!

ni budak selalu perasan low profile okay!haha.bak kate dia "aku hanyalah lalang di tengah-tengah kota...kota yang besar".meh sini aku nak cite sikit.dia ni kan kadang-kadang seyes,kadang-kadang reti plak buat lawak and kadang-kadang macam tade perasan.kepala dia pon bole tahan tingtong but ak bole join skali.pegi la usha dia punye 1st post dia.enjoy! wak karjo

tapi blog dia,ayat omputih dan aku xbape nak paham.sebab aku melayu.aku hitam.hahaha.so aku rase after this aku kena bukak google translate la kot kalo nak lagi paham pe dia tulis kan.aku ade cakap kt dia pasal masalah aku ngan blog dia :

aku: sir,saya xphm la tulis bahasa omputih ni
wak: ngada la hg......

tu jawpan dia kasi aku.so tade can.aku kenala belajar sendiri bahasa omputih.
p/s:sir..xbaek kedekut ilmu.kahkahkahkahkah

btw after this hg p la termenung kasi dapat idea untuk tulis benda-benda special pada hg especially money kan..kan..hg suka duit kan.da kaya jangan lupa aku okay.aku xmintak banyak.kasi kapal selam 1 cukopla ek.hehehe :)

3 comments:

  1. wahhh..hehehe..thanks yanti sebab sudi bace2 blog kami nih..

    ReplyDelete
  2. wah!!!!siap linkan i..thanx yanti!!!segan la cani..huhu

    ReplyDelete
  3. hahaha..ur blog best!
    keep it up!
    i jd u all punye pembaca setia.hehehe

    ReplyDelete