Monday, July 26, 2010

because of them!

sarangheyo amaar...ini adalah budak lelaki yang triple nakal!

pengaruh korea amat dasat!24/7 dengan dunia korea.enviroment aku memang camtu.akak-akak aku and anak buah aku pon sume camtu.bermula dengan cite korea seperti boys over flower, winter sonata, you're beautiful, cinderella stepsister, oh my lady and banyak lagi yang aku xmampu nak senarai kat sini.

ditambah pula dengan shows yang best2 seperti music bank, star golden bell challenge, invisible youth,family outing1, strong heart and banyak lagi yang aku tonton.xlupa korean's group yang best2 seperti SUPER JUNIOR, f(x), CN blue, girls generation, shinee, kara and macam2 lagi.


even makanan korea aku da makan, wallpaper laptop ak, lagu2 dalam laptop aku and lagu2 serta ringtone handphone aku kan sumenya korea.kadang-kadang cik aku a.k.a mak aku da nek bosan and marah sebab 24/7 korea...hahaha.sabo ek cik!

and ni lagu yang almost everyday aku dengar since hari ahad (means dari semalam).kenapa ahad?sebab ahad adalah hari paling worst dalam hidup aku even time tu happy jap kan.and lagu ni memang best.rancak okay!tapi bole wat aku nangis if ak nyanyi bersungguh2.hahaha...nak tengok click sini

No comments:

Post a Comment