Friday, July 2, 2010

premier of ECLIPSE

semalam punya semalam aku da habiskan hari aku dengan aktiviti-aktiviti sihat dan menyeronokkan.bangun pagi-pagi,aku and akak aku jalankan misi,kua pegi beli barang sikit plus beli kek untuk abang ipar aku untuk hari lahir dia yang ke-53...ooppssiee..hehehe


"Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan abang iparku, Allah selamatkan kamu"

kami celebrate secara kecil-kecilan dengan decoration meja telah disettlekan oleh anak buah aku.xpayah suruh,dorang memang laju je buat sebab excited nak makan kek.then after makan-makan kami siap-siap untuk keluar menuntun muvi: SHREK 3D.layan anak buah aku jap.


ini part yang sememangnya aku nak highlight.isi perut post aku kali ni.after balik dari tengok shrek kami pon balik uma untuk anta parents and anak buah sekalian berehat kerana aku,akak aku and abang ipar aku ada misi yang belom selesai.kami da pon beli tiket for ECLIPSE at midnight.naseb badan la beli tiket on9 sebab tiket sume kehabisan okay!

yang paling best part dimana kami pegi AMC,Grapevine iaitu tempat nak tengok wayang la kan.tiket pukul 12.o5am tapi decide tuk pegi awal sebab xnak jadi macam kt North East Mall.wayang kul 12 tp orang beratur nak masuk wayang since pukul 7.00pm lg.hilang akal!kat malaysia aku xpernah tengok orang buat camtu.siap bawak kerusi lipat-lipat lagi.memang style!!!!!!!!


kami sampai tepat pukul 11.0opm.kagum!tempat parking yang seluas-luas tu pon penuh.start berjalan and da mula nampak orang beratur panjang sampai keluar dari cinema.kami tergelak-gelak..beratur selama 1jam,finally dapat masuk lam wayang.sume excited abis.kat situ ade 40 panggung wayang and sume tayang cite 2.style kali ke-2!!!!!!blom start wayang sume da terjerit-jerit. "who's team edward???"......"who's team jacob???".then cite pon start.seronok aku layan.tersengih-sengih dalam gelap tengok edward cullen.tapi bila part jacob bukak baju je,sume jerit..."waaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..jacob i love u!!!"....."oww..i need that body dude".memang bising abis.tapi cite dia memang style.best!aku bagi 4*......


No comments:

Post a Comment